Friday, April 3, 2015

Matilahnak. Lingkup.

Babi ah aku rasa aku lingkup doh, tak lama dah ni. Aku tak buat kerja lepas lepas lepastu skrg ni semua kena buat balik sebab memang kena buat pun. Cuak gila, dah lah banyak pulak tu lg lg printmaking. 

Inilah reality yang paling palat aku pernah lalui, sekolah pun tak macam ni woi. Of course lah, sekolah memang lagi okay pun. Aku sanggup je amik SPM banyak kali, entahlahnak rasa macam senang gila je. Sekarang baru nak cakap kan ? Hahaha. 

So subject Time Based dah berakhir petang tadi, it was predictable lah sebab aku pun memang dah siap, then bab bab illustratting and Photoshop-photoshop ni aku memang pro sejak umur 13 tahun. Cumanya masuk U ni advance sikit lah, Alhamdulillah aku ni fast learner jugak lah.

Ni next assessment ni aku dah tak boleh nak go, I pushed myself hard but it didn't work. Aku nak try siapkan drawing berukuran A1 catridge paper dengan menggunakan pensil, lukis Greatmaster Paul Cèzanne. Aku nak siapkan 40% pun jadi lah malam ni tapi berat gila nak buat, rasa ngantuk nak give up semua ada. 

Lepasni aku kena siapkan watercolor A2 tu pulak. Printmaking jangan cakap lah, haram. Sebab tu aku cakap aku lingkup ni. Mesti kaw kaw kena hentam dengan semua lecturer. Aku ni dah lah dah kena aim, bukan sebab apa pun. I'm too sassy for them. Okaylah, tak sabar nak balik rumah and aku tak rasa aku survive minggu last ni. Toodles.